Rólunk

az igazgatóság elnöke, 
vezérigazgató

A Forever Living Products története egyetlen emberrel és az ő álmával kezdődött. Rex Maughan évekig kutatott egy olyan üzleti lehetőség után, amelynek segítségével megvalósul a két legnagyobb cél az életben: a jobb egészség és az anyagi függetlenség. 1978-ban megtalálta, amit keresett. A legelső Forever Living Products összejövetelre Phoenix-be, Arizonába 43 embert hívott meg. Ebből az egyetlen eseményből indult el az a nagy utazás, amely a hihetetlen üzleti sikerhez vezetett.


Rex és az első FLP forgalmazók hamar rájöttek, hogy sok ember keresi ugyanazokat a dolgokat, mint ők. Az emberek belefáradtak abba, hogy ugyanazokat a régi recepteket hallják újra és újra, hogyan és mitől érezzék magukat jobban az életben. Új, természetes alternatívákra vágytak egészségük javításához. Sokak számára azonban az egészségi állapotuk javulása csupán a kezdet volt. Felfedezték azt a lehetőséget, amivel maguk irányíthatták életüket, időbeosztásukat és anyagi helyzetüket.

A Forever Living Products egyetlen ember álmából rövid idő alatt milliók álmává változott. A termékeinkben rejlő lehetőség és az üzleti tervünk egyszerűsége miatt bárki javíthat életminőségén. Néhányan fogyasztókként kezdték, akik egészségük javításához kerestek termékeket, majd elégedett fogyasztókból egyik napról a másikra az FLP vállalkozóivá váltak. Mások azonnal meglátták az üzleti lehetőséget és elkezdték építeni saját sikeres hálózatukat. Bármi volt is az okuk arra, hogy elkezdjék, az eredmény ugyanaz volt. Sikerük egyre nőtt, miközben segítettek másoknak, hogy egészségesebbek legyenek és javuljon anyagi helyzetük. Ma, 29 évvel később, az FLP-ben 8.75 millió forgalmazó tevékenykedik, a világ 120 országában.
A világ minden táján évszázadok óta alkalmazzák az Aloe Verát az egészségre gyakorolt jótékony hatása miatt. A varázslatos aloe levél természetes módon tartalmaz több mint 75 tápanyagot, 200 egyéb összetevőt, 20 ásványi anyagot, 18 aminosavat és 12 vitamint. Leghatékonyabb fajtája az Aloe Barbadensis Miller – , melyet mi magunk termesztünk, és termékeinkben felhasználunk. Természetes, szabadalmazott stabilizációs eljárásunk lehetővé teszi, hogy az aloe természetes állapotában jusson el fogyasztóinkhoz. A Forever Living termékei voltak az elsők, amelyek elnyerték a Nemzetközi Aloe Tudományos Tanács pecsétjét az egyenletes minőségért és tisztaságért.
Az FLP Marketing Terve azért sikeres, mert egyszerű; és mint ilyen, a legkönnyebb utat kínálja ahhoz, hogy elkezdjük saját üzletünket. Mi több, bizonyított hatással rendelkező, keresett termékekkel indulhatunk egy jól felépített, dinamikusan növekvő iparágban. Ha egyszer elkezdjük, az FLP maga kínálja a szerkezetet és támogatást, hogy olyan nagyra építsük fel saját vállalkozásunkat, amekkorára csak szeretnénk.

A marketing tervben foglaltak alapján mindenki biztonságban érezheti magát függetlenül attól, hogy milyen szintet ér el. Tehát ha már egyszer elértünk egy pozíciót a Marketing Tervben, az nem veszíthető el. Emellett mindenki élvezheti a csapata sikerét, mert a Marketing Terv nem teszi lehetővé a struktúrán belüli „előzést”.

Az FLP üzleti tervével kapcsolatban minden úgy van megszerkesztve, hogy segítsen nekünk felépíteni a szilárd, stabil üzletet. Rendszeresen tartunk képzéssel egybekötött összejöveteleket, ahol minősülnek munkatársaink; minimálisra csökkentjük disztribútoraink szükséges papírmunkáját és termékraktározását, hogy több időt áldozhassanak olyan dolgokra, amelyek igazán számítanak: a hálózatra és forgalmazóikra. Egy jól képzett, motivált csapattal üzletünk stabil és növekedésképes lesz, egyre több lesz a jövedelmünk, és egyre közelebb kerülünk céljainkhoz és álmainkhoz.
Miért érdemes forgalmazónak lenni?

Az oldal története

 

Minden álom elkezdődik valahol

 

1978-ban nem sokkal többre, mint álmokra és kemény munkára alapozták a Forever Livinget, ami most egy multi-milliárd dolláros cég, scottdale-i központtal Arizónában. A cég egészségvédő és szépségápolási termékek sokaságát gyártja és értékesíti. Olyan emberek, mint Ön forgalmazzák ezeket az életminőség javító termékeket, lehetőséget biztosítva az embereknek, hogy saját üzleti vállalkozásuk legyen és pénzügyileg megalapozzák jövőjüket egy már kipróbált marketing tervvel. A több mint 145 országban, több mint 9,5 millió forgalmazóval rendelkező Forever Living az életben egyszer adódó lehetőséget kínál jobb életminőségre és jobb anyagi körülményekre. 

Rex egy nagyszerű üzleti elképzelést vázolt fel a legközelebbi családtagjainak és barátainak: Kínáljon Ön is fogyasztható termékeket az embereknek, amelyek bizonyítottan hirdetik a hosszan tartó jólétet és jobb életminőséget - tegye mindezt egy speciális, személyes módon. Ahelyett, hogy nagy összegeket fektetne a hagyományos reklámozásba, díjazza azt a személyt, aki hajlandó megosztani ezeket a termékeket a családjával és barátaival.

 

Egyszerű üzlet. Kiemelkedő értékek.

 

Termékeink minőségének és üzleti tervünk egyszerűségének köszönhetően bárki javíthat életminőségén. Egyesek fogyasztóként kezdik, egészségesebb termékeket keresve és önkéntelenül is megosztják a termékekről szerzett nagyszerű tapasztalataikat ismerőseikkel. Mások azonnal meglátják az üzleti lehetőséget és sikeres, otthonról irányítható üzleti vállalkozásba kezdenek.

Önhöz hasonló emberek millióinak ugyanaz a célja az életben - jobb egészség és pénzügyi szabadság - a Forever Living Products sikeres, mert azt értékeli, amit az embeberek értékelnek. Az Ön kezébe adja az eszközöket ahhoz, hogy olyan életet éljen, amilyent mindig is szeretett volna.

 

Rex Maughan: éleslátás és bátorság

A Forever Living Products vezetője Rex Maughan. Saját erejéből lett az az ember, akinek vezetési tapasztalatai és éleslátása vezettek a sikereihez. Rex megalapította azt a céget, aminek nincs párja a világon - a céget, ami megváltoztatja az életet csodálatos termékeivel és egy stabil üzleti lehetőséget is biztosít.



Tanulmányok és tapasztalatok


Miután lediplomázott az Arizona Állambeli Üzleti Egyetemen, Rex kivételes üzleti szaktudásra tett szert a Mayer Central Building igazgatójaként, később a Del Webb Corporation alelnökeként és a Del E. Webb Realty & Management Company ügyvezető alelnökeként.

Rex okleveles ingatlankezelő, és kiegészítésként széleskörű ismereteket szerzett az ingatlantulajdon, adózás, könyvvizsgálat valamint a vállalati konszolidáció és fúzió területén. Az Arizona Állami Egyetemen odaítélték neki a Tudományok Tiszteletbeli Doktora címet, a 'honoris causa'-t, elismerve ezzel kiemelkedő üzleti képességeit és jelentős hozzájárulását a társadalom fejlődéséhez. 



Karitatív tevékenység


Rex korán megtanulta a szolgálat és adakozás értéket. Fiatalemberként két évet töltött a Csendes-óceán délnyugati térségében található Szamoa-szigeteken azzal, hogy az ott élők életét segítse. Megkedvelte az itt élő embereket és kultúrájukat. Rex számos iskolát alapított, ezen kívül a Robert Louis Stevenson Múzeumot, hogy tiszteleghessen az író előtt, aki szintén beleszeretett a Szamoa-szigetekbe és itt is telepedett le. Rex azért dolgozott, hogy megőrízze Stevenson ültetvényét és ingóságait.


A szamoai nép tisztelete jeléül megajándékozta Rexet a 'Tilafaiga' főnöki címmel az esőerdők megmentése érdekében kifejtett erőfeszítései elismeréseként.

Rex nagylelkűen adakozott az égési sérülteket ellátó alapítványnak (Foundation for Burns and Trauma), amely Arizona és a környező államok lakosait szolgálja a Füstjelző Készülékek Üzembe Helyezési Programjával, a Bátor Táborral és a Forever Bátorság Házzal.  A Forever Living Products jótékonysági adományairól vált híressé egymillió dollár adományozásával - a legnagyobb összeggel, amit alapítvány valaha is kapott.

A Forever Giving-et 2009-ben alapították, hogy forgalmazóinknak és vevőinknek lehetőséget teremtsen az adományozásra, a világ jobbá tételének érdekében. Világszerte együttműködik jótékonysági szervezetekkel, hogy együtt küzdjenek a szegénység, az éhezés és a gyerekek számára elérhető egészségügyi szolgáltatások hiánya ellen. Ezenkívül az alapítvány segélyekkel támogatja a természeti katasztrófák súlytotta területek megsegítésére tett erőfeszítéseket. 

Rexnek hatalmas szíve van és tényleg törődik az emberekkel - főleg a beosztottjaival, a forgalmazókkal és a közösséggel. Rex és felesége, Ruth, úgy tekintenek karitatív munkásságukra, mint a legnagyobb eredményükre.